Nowy binder zapraszam do testow

N

nBD

Gość
Witam

napisalem niedawno bindera, prostego, lekkiego (pare kb) ale bardzo skutecznego, chcialbym posluchac uwag na jego temat, czyli co zmienic, dodac i cos tam jeszcze.
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
W czym pisałeś bindera?
Chociaż byś podał nazwe/screeny...
myślałem że beta daje się na wielką skale żeby wykryć błędy, by w następnych wersjach je naprawić, nowe wersje powinły być niewykrywalne... :hmmm:
=]
 

szynszyl1988

Użytkownik
Dołączył
Grudzień 7, 2006
Posty
3
Mi za każdym razem pokazuje sie komunikat "Sprawdź dane wejściowe". Może opisz pokolei co trzeba zrobić żeby zbindować plik( jestem początkujący
<
)
 

Dark Smark

Były Moderator
Dołączył
Kwiecień 29, 2006
Posty
1953
Z obrazka wynika ze prostota zadziwia... polecam dla poczadkujacych jak dziala
smile.gif

Dodaj zmiane ikony
<
 
N

nBD

Gość
pierwszy plik na liscie to ten z ktorym chcesz cos zbindowac (np. obrazek jpg), kolejne to moga byc np. programy. tylko pierwszy plik na liscie bedzie uruchomiony jako widoczny, reszta bedzie ukryta (np. notepad bedzie niewidoczny na ekranie ale bedzie na liscie procesow). zeby dodac plik kliknij na +, zeby usunac zaznacz plik na liscie i kliknij -. potem wybierasz pod jaka nazwa zapisac - klikasz [...]. potem bind. jesli wszyskto wpisales dobrze nie pojawi sie zadna wiadomosc a jedynie plik na dysku ze zbindowanymi bajerami.
-----
wysylam tylko aktywnym uzytkownikom, jezeli masz < 20 postow albo jakies mierne wypowiedzi w stylu "jak skonfigurowac..." to oszczedz sobie czasu na pisanie do mnie
 

LiL BLaCK 96

Użytkownik
Dołączył
Październik 18, 2006
Posty
59
na wjazd
ilość postów nie świadczy o stopniu zaawansowania usera, ktoś kot ma 5 postów może wiedzieć znacznie więcej niż Dark Smark, więc nie traktuj każdego co ma mało postów za lamera, gdyż sam nie masz zadużo postów....

co do programu to FAJNIE WYGLĄDA bo ilość postów nie pozwala na przetestowanie...