Odpalam laptopa, system się ładuje, wszystko jest ok. przez 3 pierwsze minuty, potem komp się wiesza (mogę klikać myszką etc., ale żadnego programu mi nie włączy). Restart, odpalam tryb awaryjny-działa, sprawdzam dzienniki zdarzeń, a tam:
Nazwa dziennika:Application
Źródło: ESENT
Data: 2013-03-20 14:30:13
Identyfikator zdarzenia:476
Kategoria zadania:Bufor stron bazy danych
Poziom: Błędy
Słowa kluczowe:Klasyczny
Użytkownik: Nie dotyczy
Komputer: AGcomp
Opis:
Catalog Database (936) Catalog Database: Weryfikacja odczytu strony bazy danych z pliku "C:\Windows\system32\CatRoot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb" na pozycji względnej 24588288 (0x0000000001773000) (strona bazy danych: 6002 (0x1772)) dla 4096 (0x00001000) bajtów nie powiodła się z powodu braku danych strony. Operacja odczytu zostanie zakończona z błędem -1019 (0xfffffc05). Jeśli ten stan będzie się utrzymywał, przywróć bazę danych z wcześniejszej kopii zapasowej. Ten problem jest prawdopodobnie spowodowany wadliwym sprzętem. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać dalszą pomoc w diagnozowaniu problemu.
Kod XML zdarzenia:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="ESENT" />
<EventID Qualifiers="0">476</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>2</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2013-03-20T13:30:13.000000000Z" />
<EventRecordID>104759</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>AGcomp</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>Catalog Database</Data>
<Data>936</Data>
<Data>Catalog Database: </Data>
<Data>C:\Windows\system32\CatRoot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb</Data>
<Data>24588288 (0x0000000001773000)</Data>
<Data>4096 (0x00001000)</Data>
<Data>-1019 (0xfffffc05)</Data>
<Data>6002 (0x1772)</Data>
</EventData>
</Event>
Są jeszcze inne błędy, ale one raczej są wynikiem tego tutaj. Mogę jeszcze dodać, że dwa razy udało mi się normalnie odpalić kompa (nie wiem od czego to zależy) i że ostatnio dosyć dużo na nim pracuję, więc dopuszczam możliwość przegrzania (ale nie wiem, czy może skutkować to takim błędem). Ma ktoś może jakiś pomysł, jak to naprawić?
Nazwa dziennika:Application
Źródło: ESENT
Data: 2013-03-20 14:30:13
Identyfikator zdarzenia:476
Kategoria zadania:Bufor stron bazy danych
Poziom: Błędy
Słowa kluczowe:Klasyczny
Użytkownik: Nie dotyczy
Komputer: AGcomp
Opis:
Catalog Database (936) Catalog Database: Weryfikacja odczytu strony bazy danych z pliku "C:\Windows\system32\CatRoot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb" na pozycji względnej 24588288 (0x0000000001773000) (strona bazy danych: 6002 (0x1772)) dla 4096 (0x00001000) bajtów nie powiodła się z powodu braku danych strony. Operacja odczytu zostanie zakończona z błędem -1019 (0xfffffc05). Jeśli ten stan będzie się utrzymywał, przywróć bazę danych z wcześniejszej kopii zapasowej. Ten problem jest prawdopodobnie spowodowany wadliwym sprzętem. Skontaktuj się z dostawcą sprzętu, aby uzyskać dalszą pomoc w diagnozowaniu problemu.
Kod XML zdarzenia:
<Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">
<System>
<Provider Name="ESENT" />
<EventID Qualifiers="0">476</EventID>
<Level>2</Level>
<Task>2</Task>
<Keywords>0x80000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime="2013-03-20T13:30:13.000000000Z" />
<EventRecordID>104759</EventRecordID>
<Channel>Application</Channel>
<Computer>AGcomp</Computer>
<Security />
</System>
<EventData>
<Data>Catalog Database</Data>
<Data>936</Data>
<Data>Catalog Database: </Data>
<Data>C:\Windows\system32\CatRoot2\{F750E6C3-38EE-11D1-85E5-00C04FC295EE}\catdb</Data>
<Data>24588288 (0x0000000001773000)</Data>
<Data>4096 (0x00001000)</Data>
<Data>-1019 (0xfffffc05)</Data>
<Data>6002 (0x1772)</Data>
</EventData>
</Event>
Są jeszcze inne błędy, ale one raczej są wynikiem tego tutaj. Mogę jeszcze dodać, że dwa razy udało mi się normalnie odpalić kompa (nie wiem od czego to zależy) i że ostatnio dosyć dużo na nim pracuję, więc dopuszczam możliwość przegrzania (ale nie wiem, czy może skutkować to takim błędem). Ma ktoś może jakiś pomysł, jak to naprawić?